О аутору

Ја сам Марија  Јовановић, професор разредне наставе и специјалиста дидактичко-методичких наука методике наставе српског језика и књижевности. Радим у ОШ „Данило Киш“ у Београду.

ПОРТФОЛИО

О аутору

Лични подаци

Лична професионална филозофија

Стручно усавршавање

Стручно усавршавање у установи

 Сазнали на семинару применили у пракси – База радова 2015.

Марија Јовановић – ОШ „Данило Киш“ – општа питања наставе

Тематски и интердисциплинарни приступ планирању наставе – РАД ПРИЛОГ 1 ПРИЛОГ 2

http://www.zuov.gov.rs/saznali-primenili-baza-radova-2015/

ЗАНИМАЊА (2. разред) и НАУЧНО-ПОПУЛАРНИ И ИНФОРМАТИВНИ ТЕКСТОВИ (3. разред)  се налазе у „Бази знања“

Креативне школе!

http://www.kreativnaskola.rs/BazaZnanja/BazaZnanjaZaOsnovneSkole.aspx

На сајту Друштва учитеља Београда се налазе награђени радови

http://www.drustvoucitelja-bg.edu.rs/page.php?list=22.html

Након што сам освојила 1. награду на конкурсу ДУБ-а ПРИМЕРИ ДОБРЕ УЧИТЕЉСКЕ ПРАКСЕ, медији су показали интересовање и за бољу страну  просвете.

Најпре је „Курир“ објавио два чланка  http://www.kurir-info.rs/hit-uce-rimske-cifre-u-odeci-rimljana-clanak-1407105 и  http://www.kurir-info.rs/odusevljeni-daci-uce-matematiku-kroz-igru-i-glumu-clanak-1412623 , затим је РТС направио прилог; емисија  Биљана за Вас http://www.youtube.com/watch?v=_QdcKC9bnwk , као и гостовање у јутарњем програму на ПИНКУ.

Мој  специјалистички рад  БОГАЋЕЊЕ УЧЕНИЧКОГ РЕЧНИКА У МЛАЂИМ РАЗРЕДИМА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ  у ком се, поред теоретског дела који говори  о развоју дечјег мишљења и говора, значају и начинима богаћења ученичког речника, налази и велики број  лексичких, семантичких и стилских  вежби, језичко-литерарних игара које се могу користити:

  1. У оквиру наставе матерњег језика:

– као илустрација при обради новог градива,

– у уводном делу часа када желимо да привучемо пажњу ученика и створимо пријатну атмосферу за рад,

– за групне облике рада,

– за домаће задатке који су обухваћени продуженим боравком ученика,

– у оквиру допунске наставе за слабије ученике који показују потпуну незаинтересованост за матерњи језик,

– у оквиру додатне наставе за рад са даровитим ученицима.

  1. У оквиру рада филолошке или литерарне секције.
  2. У току припремања програма за школске приредбе и разна квиз-такмичења.
  3. У припреми материјала за школски лист и за зидне новине.
  4. У ситуацијама када ученици “губе час”: када час није припремљен из различитих разлога, када наставника замењује његов колега и слично, ове игре могу корисно да попуне време, да ученици не би правили неред у школи.
  5. На школском излету, екскурзијама или другим колективним путовањима.
  6. На рекреативној настави, зимовањима и летовањима када желимо да испунимо слободно време.

zahvalnica   

Завод за унапређивање образовања и васпитања  (Мој рад је под редним бр. 22)

Сабор учитеља 2015. у Београду

Примери добре праксе

Квадарко Плавко и Коцкица Жућка                                                         Међународни пројекат

                                                                                                               – Учимо о животињама са совицом Вики –

20150614_094350       20150614_094746

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1323250417764304&id=875946555828028 

Advertisements

3 мишљења на „О аутору

  1. Повратни пинг: О аутору | игром до знања

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s